De ce le este frica femeilor sa aiba orgasm?

Ii e frica de orgasm?

Am o relatie cu o fata de 8-9 luni, iar de prima data cand am facut sex, nu am reusit sa-i provoc un orgasm.

De cate ori o excit sau se excita puternic pe cand sa ajunga la orgasm imi cere sa ma opresc, sunt sigur ca nu are dureri sau usturimi, de altfel mi-a si confirmat.

Dar nu stiu de ce am senzatia ca se sperie si nu ma lasa sa merg mai departe, sa o duc la extaz. Cum sa procedez sa-i provoc un orgasm pentru ca sunt convins ca nu s-a intalnit cu asa ceva pana acum?

Sunt persoane, mai ales cele neex­pe­rimentate, care ajung greu la orgasm din cauza unui control excesiv la nivel mental.

Printre factorii care gene­rea­za acest control exacerbat sunt si cei care tin de educatie, dar si posibile evenimente traumatizante din viata partenerei (aceste evenimente fiind strans legate de partea sexuala).

De aceea, recomandat este sa mergeti in cabinetul unui psihoterapeut si sa identificati principala cauza a acestui blocaj.

Decembrie 15, 2009. Etichete: . Despre femei.

Lasă un comentariu

Be the first to comment!

Lasă un răspuns

Trackback URI

